سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه زود از پشت ابر بیرون اومدی!

دوشنبه 85 اسفند 28 ساعت 11:13 عصر

از ساده لوحانی چون تو که هنوز فرق یک جنگ روانی با یک حمله ای نظامی را نمیتوانی تمیز دهی هیچگونه ضریب شکستی را هم نمیتوان  نادیده گرفت!!

سایتی که از شخص شما تغذیه فکری وسیاسی ومالی میشد مهر وموم شد بحمدالله

رهبر فرزانه ای انقلاب هم که دیروز در جمع مردم آذربایجان بسیار حکیمانه جوابت را دادند!

 خداوکیلی اگه یه ذره دوگوله کار میکرد ضریب شکستت انقدر چشمگیر نمیشد!

میگم راسی اون موقع که دُردونت منافق از آب در اومد ودسش رفت توی جیب آمریکایی ها خیلی سخت بود که باور کنیم که نطفه ای او از تو از غیرت تو از مردانگی تو از صلابت تو از فرمانده بزرگی که سالها در جنگ از اسمش دشمن ترسیده بسته شده!!!

ولی  به حول وقوه ای الهی ماهی چون تو زیاد در پس ابر درنگ نکرد!!!

سخنان حکیمانه ای امام خامنه ای مدظله العالی:

اما مهمترین بخش بیانات رهبر حکیم انقلاب به انتقاد شدید ایشان از برخی عناصر مرعوب داخلی برمی گشت. ایشان با بیان این که هر چه دشمن در یک ملتى احساس ضعف کند، جرى‏تر مى‏شود، فرمودند: اشتباه مى‏کنند آن کسانى که حرفهایى مى‏زنند که دشمن را جرى مى‏کند. گاهى مى‏گویند در کشور بحران هست، گاهى یک نقاط ضعفى را که وجود دارد، اما اینقدر اهمیت ندارد، ده برابر در اظهارات خودشان درشت مى‏کنند؛ در مطبوعات خودشان منعکس مى‏کنند. اینها اشتباه مى‏کنند.


 

حضرت آیت الله خامنه ای همچنین با تاکید بر این که  اگر یک ملتى، یک جمعیتى، یک شخصیت سیاسى‏اى بر خلاف نظر آنها و خواست آنها حرف بزند، او را به انواع اتهامات متهم مى‏کنند، فرمودند:  در مقابل این دشمن، اظهار ضعف نباید کرد. اگر ضعفى هم بود، نباید در مقابل او بیان کرد، چه برسد به اینکه ضعفى نیست؛ بحران در کشور نیست. چرا دروغ مى‏گویند؟ چرا طبق میل دشمن رفتار مى‏کنند؟ بحمداللَّه کشور با یک ملت قوى، منسجم، باهوش، بیدار، و با مسؤولان دلسوز، فعال و کارآمد، مشکلاتشان را یکى پس از دیگرى حل مى‏کنند و حرکت مى‏کنند. زندگى ملتها همین‏جور است. چه بحرانى؟ چه وضعیت فوق‏العاده‏اى در کشور هست؟

 

ایشان با بیان این که برخی نیش قلمهای زهرآلود اصرار دارند ثابت کنند در کشور وضعیت فوق‏العاده است، به بررسی انگیزه های برخی برای ایجاد رعب و وحشت در میان مردم پرداختند: به خاطر انگیزه‏هاى گوناگون: یکى با دولت بد است، یکى با اصل مفاهیم انقلاب بد است، یکى با اصل انقلاب بد است، یکى دنبال قدرت‏طلبى است، یکى بر اثر کج‏فهمى است. نه، واقعیت قضیه این‏جورى نیست که اینها تصویر مى‏کنند؛ واقعیت قضیه این است که ما بحمداللَّه یک ملت منسجم داریم؛ هم منسجم است ملت ما، هم باهوش و بیدار است. ببینید، تا احساس تهدید مى‏کند، این بیست‏ودوى بهمنِ باعظمت را به راه مى‏اندازد. هر چه دشمن بر روى یک نقطه‏اى متمرکز بشود، بیشتر اصرار کند، ملت ما روى آن نقطه حساس‏تر مى‏شود.

ادامه در بخش ادامه ای مطلب ذکر شده...منبع هم رجانیوز فارس نیوز وخامنه ای دات آی آر است.

پی نوشت۱:راسی یه سوروساتی باید به پا کنیم اینجا...

 ای بابا خیلی خوابیا!!تازه میگی برای چی؟

عجبا!!! مگه نشنیدی بازتاب رو قفل وزنجیر کردن؟! Smiley

پی نوشت ۲: توجه توجه!!!(خودشان دانند!)بنده دیگه خودمو وارد هیچ قضیه ای نمیکنم تا حالاشم دلیل خاص خودمو داشتم که پیش رفتم من بعد من نیستم آقا جان !!!هیچ خوش ندارم با غرض ورزی یا هر چیز دیگه مورد نقد قرار بگیرم!یکی این... یکی  ام اینکه بنده مواضعم رو کاملن مشخص کردم لزومی هم نمیبینم که اینجا کلاس دفاعیه برای شخص  بگذارم ...من بعد هم منتظر هیچ جوابی از من نباشین...یاعلی

 


نوشته شده توسط : م

نظرات دیگران [ نظر]