سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخراجی ها

دوشنبه 85 اسفند 28 ساعت 9:6 عصر

سلام....

به قول شهید آوینی :آنان را که از مرگ می ترسند از کربلا می رانند...

اینه!!!

حالا نگین چه بی ربط افتاده تو دهنم این چند روزه ،بی لیاقتی که شاخ ودم نداره ما رو روندن!! خدا هیشکسو به حال نذار ما نندازه...

نشد...تلاشمونو کردیم ولی ویزا نداد امام رضا....

باشه آقا باشه....

بگذریم........

حالا منو کشته برداشت های آزاد شما جماعت کامنت گذاشته ونذاشته در پست ماقبل!!!

کی گفته من میخام برم؟

بابا انقدر همه هوشتون بالاست واقعن من موندم!خوبه نوشتم که دیدارمان نزدیک است!حالا خاستم کلاس بذارم نگم کجا میرم!باید انقدر فسفر بسوزونین؟!:ی

بگذریم....

دیشب رفتم فیلم اخراجی ها

سینما جا واسه نشستن نداشت جماعت کثیری هم ناچار نشستن رو زمین...اول بگم چه سینمای مزخرفیه این سینما پایتخت راسش شب قبلش مارو به زور بردن فیلم ((پارک وی)) ماهم باقالی رفتیم طبقه اول فقط پاهای آدمارو تو فیلم میدیدیم چون اگه بنا بود کله هاشونو ببینیم باید سقفو نیگا میکردیم!شب بعدش که دیشب باشه رفتیم اخراجی ها که باز جا گیرمون نیومد رفتیم طبقه چهاروم اینبار فقط موهای آدمای فیلمو میدیم شرمنده البته!

اگرم بنا میشد کله هاشونو بخاییم ببینیم نفر پشتی با چماق میزد تو کلمون که بیا پایین منم ببینم....

بگذریم

روی هم رفته فیلم قشنگ بودی اما نقاط ضعف بسیاری هم داشت که هرکار کردم نتونسم ازش بگذرم

۱....نقش کلیشه ای اکثریت بازیگرا که اینا همیشه دراکثر فیلما اینجوری بازی میکنن وتماشاگر میتونست حدس بزنه که چی میخان بگن الان، ویا چی میشه آخرش علی الخصوص اکبر عبدی وکامبیز دیرباز  سیدجواد هاشمی  میرزاو فرمانده که اسمشو نمیدونم

البته بقیه هم مستثناء نیستن!!!

۲...استفاده از بازیگرایی که به علت شهرت بسیارشون چشمو میزدن!به نظرمن لزومی نداشت آقای دهنمکی اینهمه بازیگر معروف استفاده کنه فک میکنم این به جای نقطه ای قوت نقطه ای ضعف این فیلم بود بطوریکه شما هرکیو بخاین فک کنین توی این فیلم ایفای نقش کرده بود!ویا جایگاهشون خیلی در این فیلم لوووس بودخصوصن عبدالرضا اکبری

حالا همین فعلن از نقاط ضعفش تو ذهنمه...

پیامشم میشد این باشه که شهدا قدیسه نبودن ازهمین لاتای چاله میدون بودن تا عابدا وزاهدا واینکه آنان را که از مرگ می ترسند از کربلا می رانند که مصداق تقریبی محمدرضا شریفی نیا بود!!!

وبعد اینکه فیلم خیلی خنده دار وکمدی بود طوریکه همه قشری حال کردن از اوون دختر وپسر سوسولا تا اون برادرا وخواهرای یه چشمی!!!!

یه چیز که واسم خیلی عجیب بود اینکه انگار همه میدونستن فیلم چه جوریه چون وقتی اخراجی ها شروع شد سکوت محضی حاکم شد وبعد سر بسم الله اول فیلم ملت کف و سوتی بود که می زدند!!!اخه شب قبل سر فیلم ((پارک وی)) هیشکی یه دست هم نزد...

یعنی باید می دیدی تا میفهمیدید که من چی میگم

بهرحال برید قشنگ بود این یارو که بقل من نشسته بود یک هیجانی داشت از اول تا اخر فیلم حواسم به این بود تا فیلم !!!!میپرید بالا میومد پایین تازه پفک هم عینهو تخمه میخورد!!!!

شب جالبی بود!!!

لااقل بهم ثابت شد منم یه اخراجی ام!!!

.................................................

دعا کنید رام بدن!!!من دلم تنگ شده واسه آقا.....التماس دعای فراوان یاعلی


نوشته شده توسط : م

نظرات دیگران [ نظر]


سفر

دوشنبه 85 اسفند 28 ساعت 9:5 عصر

راهی  سفرم!

نمیدونم چندروز طول میکشه....

نمیدونم همه اش بسگی به عادت دلمان دارد....

حلال کنید......

دیدارمان نزدیک است!....انشاءالله

   

 خدانگهدار

 


نوشته شده توسط : م

نظرات دیگران [ نظر]


از دلسوزوی عزیز دل برادر تا لبخند دشمن....

دوشنبه 85 اسفند 28 ساعت 9:4 عصر

جریان دوستی خاله خرسه رو حتمن همتون شنیدین همونکه خاله خرسه خواست زنبور خواهرزادشو نیش نزنه زد ...آره دیگه سر خواهرزاده رو  زد شیکوند!!!!

امان از زمانی که توی یه مملکت بصورت تصاعدی تعداد دلسوزا زیادبشه!!!

اونوقته که دیگه هیچم عجیب نیست عَلَمی به گندگی یه کوه جلوت ببینی و....

بله!بازم دسته گلایی امثال برادر عزیز جناب محسن رضایی که از دلسوزان این انقلاب وملت اند دست گل آب دادند!

نه شما اصلن خدایی نکرده حرف زشتی نزنینا ...ای وای بده دهنتونو آب بکشین....ددددد ....بابا اینا دلسوزن .....مگه نمیدونی؟!

تبریک میگم برادر بزرگوار از دلسوزوی های شما تا لبخند دشمن فک کنم راهی نمانده!!!

                                         

شنفتیم که نشریه ای دبکا چاپ سرزمینهای اشغالی که عمدتا مواضع نیروهای نظامی اسرائیل را منتشر میکند در شماره ای اخیر خود مدعی شده محسن رضایی در گفتگو با منابع غربی گفته که آمریکا طی دوماه آینده به ایران حمله میکند...

این مصاحبه رو اگر بخاطر داشته باشین در داخل کشور هم سرزنشهایی رو از جانب مسئولین داشت ولی ایشون واطرافیانشون در افاضات متعدد عارض شدند که این صحبتا بخاطر عدم نگرانی دولت بوده و تلنگری  به ایشان که امریکا را جدی بگیرند!!!!

به قول خودم آهان آهان آهان!!!!

حالا دشمن شاد کنارو شناختی اخوی حالا بشین اینجا شادباش ودلتو به امثالهم خوش کن!


نوشته شده توسط : م

نظرات دیگران [ نظر]


جمعه

دوشنبه 85 اسفند 28 ساعت 9:3 عصر
    السلام علیک حین تصلی و تقنت

                السلام علیک حین ترکع وتسجد

                      السلام علیک حین تحمد وتستغفر

                           السلام علیک حین تحلل وتکبر

                                    السلام علیک حین تصبح وتمسی

                        


نوشته شده توسط : م

نظرات دیگران [ نظر]


غرض ورزی های بازتاب!

دوشنبه 85 اسفند 28 ساعت 9:2 عصر
          

بررسی عملکرد باز تاب ذهن خفته ای هر کودکی را هم درگیر جناحی عمل کردن ومغرضانه قضاوت کردن این سایت معطوف میکند

نیش وکنایه ها وطعنه های بازتاب به سادگی قابل تشخیص است...

وکاملن مشخص است که دود از کنده ای کی بلند شده این سازمان که سرکردگان ان را محسن رضایی تشکیل می دهند و خیلی آشکار در مقالات وگزارش های خود مثل مورچه ای که گازشان گرفته باشد احمدی نژاد را مورد نقد قرار می دهند آن هم بطرز کاملن سفیهانه ....

به فرازهایی از این مقاله که در سایت بازتاب خواندم توجه کنید...

آقای رئیس جمهور،حرمت شهدا را نگه دارید!

آقای احمدی‌نژاد گفت: «افرادی که در داخل هستند و مسئولیتی دارند باید مراقب سخنان خود باشند. هر کس می‌خواهد شهید شود، لازم نیست در جنگ شهید شود. هر کس برای خدا کار کند، در بستر بیماری نیز اگر فوت کند، شهید می‌شود».

این سخنان دکتر احمدی‌نژاد ناظر بر گفته‌های یکی از مسئولان کشور بود که چند شب پیش، در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری، تهدید آمریکا و اقدامات مد نظر آنها را جدی ارزیابی و به لزوم هوشیاری و دقت بیشتر در برخوردها تأکید کرده بود.

این سخنان عالی‌ترین مقام اجرایی کشور از چند جنبه قابل ملاحظه است:
1ـ حضرت امیرالمؤمنین و دیگر امامان ما اشتیاق خود به شهادت در میدان جنگ و در راه خدا را آنچنان به تصویر کشیده‌اند که تنها نیم‌نگاهی به آنها، اهمیت شهید و شهادت را در اسلام و نوع نگاه اهل بیت(ع)، روشن می‌سازد. از جمله این‌که امیرالمؤمنین(ع) در نهج‌البلاغه می‌فرمایند: ان اکرم الموت القتل. و الذی نفس ابن ابی‌طالب بیده، لالف ضربة بالسیف، اهون علی من میتة علی الفراش فی غیر طاعة الله. (خطبه 122): همانا گرامی‌ترین مرگ‌ها، شهادت است و سوگند به کسی که جان پسر ابی‌طالب در دستان اوست، هزاران ضربه با شمشیر، آسان‌تر است برای من از مردن در بستری که برای غیر طاعت خداست. آیا این سخن آقای رئیس‌جمهور با خلط بحثی که ارایه کرده، به نوعی تضعیف جایگاه پیکار با دشمنان و سخنانی که در مذمت تن‌آسایی و راحت‌طلبی در بستر وارد شده،‌ نیست؟ آیا شعارها و آرمان‌های آقای احمدی‌نژاد تغییر کرده و یا این‌که خدای ناکرده شک و شبهه‌ای نسبت به عملکرد اهل بیت و بزرگان برای ایشان به وجود آمده است؟
2ـ آقای احمدی‌نژاد همانطور که به صراحت و راحتی، در حالی که قیمت مسکن در بدترین مناطق کشور هم با رشد بالای 25 درصد روبه‌رو بوده است، رشد آن را 15 درصد ارزیابی کرد، یقینا در کمال راحتی و سهولت می‌تواند، خطر تهدیداتی را که امنیت مرزی و اقتصادی کشور را تهدید می‌کند، نادیده گرفته، دلسوزانی را که هشدار برخاسته از تعقل و درایت می‌دهند، به باد سخره و بی‌توجهی بگیرد. بلوکه کردن اموال ایران در بانک‌های معتبر خارجی، افت چشمگیر قیمت نفت، اعزام کشتی‌های مین‌روب و ناوهای هواپیمابر و بسیاری موارد دیگر، اگر تهدید و نشانه اقدام جدی نیست، پس چیست؟

3ـ خود آقای رئیس‌جمهور در سخنان خود مسئولان را زنهار می‌دهند که نسبت به مطالب و سخنان خود هشیار و مراقب باشند. پس چرا خود، بدون اندکی تعمق و تأمل، ارزش فرهنگ جهاد و شهادت، به عنوان اصلی ترین دستاورد دفاع مقدس را، با توجیه کار در راه خدا، به پشت‌میزنشینی و دوری از صحنه پیکار با دشمنان واقعی تقلیل می‌دهند؟

4ـ آقای احمدی‌نژاد اگر با جناح، فرد و یا گروهی خاص، مشکل سیاسی و فکری دارد، دلیل نمی‌شود که حاصل خون قریب به سیصد هزار شهید جنگ و نیم میلیون معلول و جانباز را که در معرکه نبرد، مردانه ایستاده و جان خود را فدا کردند، به باد لفاظی و شوخی گرفته، ندانسته و ناخواسته آن را انکار و نفی کند.

5ـ آقای رئیس‌جمهور، چگونه در زمان انتخابات با چفیه و نمادهای جنگ و شهادت در محافل حضور می‌یافتید و خود را وابسته و متعلق به شهدا به شمار می‌آوردید، اما حال، ادامه دادن راه همان شهدا را در حالی که کشور نیاز به جان و مال مردم و مسئولان دارد، به ناسزا می‌گیرید؟ این سخنان شما در حالی ایراد شده که ما در سالگرد «کربلای 5»، عملیاتی که بیشترین شهید و عزیز را از آغوش ملت جدا کرده، قرار داریم.

6ـ این نکته را هم باید خاطرنشان کرد که خدا آن روز را نیاورد، که دیگر اصول و خطوط قرمز نظام، اسلام و انقلاب، این‌چنین بازیچه کدورت‌های سیاسی شده، به راحتی و در مقابل چشم هزاران مجاهد و عاشق، پایمال شده و از بین رود.

7ـ از اظهارات دکتر احمدی‌نژاد چنین برمی‌آمد که عده‌ای به دنبال راه انداختن جنگ برای ایران هستند، تا نهایتا خود در آن شهید شوند، اما یک واقعیت مهم در این زمینه آن است که معمولا عده‌ای خواسته یا ناخواسته منجر به آغاز جنگ می‌شوند، اما آنان که در این میدان خود را به آب و آتش انداخته، جان خود را بر سر دست گرفته و شهید می‌شوند، قهرمانان گمنام دیگری هستند، که هیچ ادعا و سنخیتی با جنگ افروزان ندارند.

 

جالب اینجاست که این افراد برای اثبات حقانیت خود به سخنان امیر المومنین در نهج البلاغه چنگ میزنند که در بسیاری از موارد همین امیر المومنین آنها را دشمنان اسلام میخواند وجالبتر آنکه اینان حتی در این مورد فرمایش دکتر احمدی نژاد هم نتوانستند مطلب خوبی که به دردشان بخورد از سخنان حضرت اقتباس کنند خودتان به این نکته توجه کنید که جناب احمدی نژاد گفتند:هر کس برای خدا کار کند، در بستر بیماری نیز اگر فوت کند، شهید می‌شود.....حالا سخن امیر المومنین:هزاران ضربه با شمشیر، آسان‌تر است برای من از مردن در بستری که برای غیر طاعت خداست. خودتون خوب دیدید که حتی در مقام نقد هم بازتاب مغرضانه عمل میکندوکاملن مشخص است که دارد از مواضع شخص دفاع میکند واین کاملن در فراز دوم این مقاله مشهود است چرا چون جناب آقای محسن رضایی چند شب قبل مهمان شبکه دو سیما بود ! 

بازهم همان حرف ها که بود قدرت!!!!همیه اینها فقط برای ما تداعی کننده ای مطلبی است که حتی در سوم تیر ۸۴ هم شاهد آن بودیم آقایان هنوز حرص میز از دست رفته را میزنند ....

جناب محسن رضایی ما بچه بسیجی ها اگر بخواهیم عملکرد شما را مورد نقد قرار بدهیم خیلی حرف ها برای گفتن داریم....

پس برای شما بهتر است که سکوت کنید!

 




نوشته شده توسط : م

نظرات دیگران [ نظر]


<      1   2   3      >